پـَـَـ نَــ پـَـَــ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پـَـَـ نَــ پـَـَــ
نوشته شده در 17 / 5 / 1391
بازدید : 503
نویسنده : امین (ره)

 .

ساعت ۷:۳۰ صبح توی بارون شدید پاشدم رفتم دانشگاه. نگهبان میگه کارت دانشجویی؟! میگم ندارم!! میگه دانشجوی اینجایی؟؟ میگم  پَـــ نَـــــ پَـــ  بیکارم ۷:۳۰ صبح تو این سیل اومدم فقط گل روی ماهتو ببینم و برم

.

رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین، یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟

گفتم  پَـــ نَـــــ پَـــ  اومدم ببینم سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه.

.

جمعه کویر بودم تو گوشیم ماسه رفته خراب شده دیروز بردم گارانتی ، میگه گوشیتون خرابه؟

گفتم پـَـَـ… گفت : خفه شو بی شخصیت، بفرمااا بیــــرون آقاااا!!!

گفتم میخواستم بگم پـَـَـرت شدم رو رمل های کویر ، احتمالا توش ماسه رفته باشه!

طرف دوساعت عذر خواهی کرده ، میگه پس آوردین درستش کنیم؟

گفتم  پَـــ نَـــــ پَـــ  ، مرگ مغزی شده آوردم اعضای قابل اهدای سالمش رو بردارین..!

 .

تو بانک بودم نوبتم شد رفتم جلو باجه ۷ ،خانمه تقریبا دیگه منو میشناسه انقـــد رفتم بانک

گفت:لطفا” شمارتونو بدید…گفتم:شماره نوبتــمو؟

گفت: پَـــ نَـــــ پَـــ شماره موبایلتـو! فقط بگما من تک می زنم تو زنگ بزن!

 .

رفتیم سر کلاس, کلی منتظر موندیم استاد نیومد!! بلند شدم دارم میرم , دوستم میگه : یعنی بریم ؟ میگم:  پَـــ نَـــــ پَـــ  بچه ها از جاشون تکون نخورن الان خودم بهتون درس میدم!!!

 .

نصف شب با جیغ از خواب پریدم. به داداشم میگم کابوس دیدم!خواب جن دیدم!

می گه:آخیییی تو خواب ترسیدی؟ گفتم: پَـــ نَـــــ پَـــ جنــه ترسید بیدار شدم واسش آب قند درست کنم..!!

.

خوابیدم بابام میگه خوابیدی میگم پَـــ نَـــــ پَـــ  مُردم خودم زدم به خواب

.

رفتم دکترمیگم: دو روزه کتفم خیلی دردمیکنه! بعد از ۱۰دقیقه معاینه، میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟!  پَـــ نَـــــ پَـــ  میخوای واسم دعابنویس تا خوب شم!!.

.

غذای نذری بردم برا همسایه مون، میگه نذریه؟  پَـــ نَـــــ پَـــ  بیکار بودم گفتم برا شمام غذا درست کنم.

.

دارم رو تردمیل میدوم. میپرسه: میدوی لاغر شی؟

میگم:  پَـــ نَـــــ پَـــ  دارم واسه سری جدید کارتون میگ میگ تمرین میکنم

.

استاد خطاطی از کلاس بیرونم کرد و گفت برای خودت میگم دیگه نیا… 

شب بابام پرسید: یعنی خیلی بد خط بودی، نا امید شد؟ گفتم: پَـــ نَـــــ پَـــ  ترسید رو دستش بلند بشم

 .

داشتم دیونه بازی در میاوردم رفیقم گفت دیونه شدی

گفتم  پَـــ نَـــــ پَـــ  دکتر مغز و اعصابم فقط پول ندارم مطب بزنم



:: موضوعات مرتبط: , پَــــــ نَــــــــ پَـــــــــ , مطالب , مطلب طنز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
sina در تاریخ : 1392/4/2/0 - - گفته است :
سلام وب خوبی داری اگه میشه به منم سر بزنی ممنون میشم مرسیاگر هم دوست داری منو لینک کن بهم بگو تا لینکت کنم فعلا بای

<-CommentGAvator->
امير در تاریخ : 1391/5/17/2 - - گفته است :
خيلي قشنگ بود
پاسخ: نظر لطفته.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: