او...با...ما!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
او...با...ما!
نوشته شده در 17 / 8 / 1391
بازدید : 428
نویسنده : امین (ره)


 

 

                  یکی پرسید اگر آید اوباما                 کجا اول رود، بر گو تو با ما!

 

           بدو گفتم که باراک اهل ریسک نیس      بدون هیلاری اون هیچ جایی نیس 

 

                 ولی من کشف کردم مقصدش را            کنون گویم در اینجا بی مهابا

 

            نه پیش تو بیاید خواستگاری              نه پیش من برای پاچه خواری!!

 

           به جایی بی گمان میره اوباما              کـه باشه در حد لویی زیانا!

 

       به شیراز و به کرمان و به تبریـز           به قزوین و به سمنان و به مهریز

 

            به دریای خزر بهر حال حول             که در آبش کند یکم ول و وول!

 

            وز آنجا هم به شوق نفت بدبو              به خرمشهر و آبادان رود او

 

       به عشق کیک زرد و آب سنگین            نطنز و اصفهان هم میرود این!

 

       پس از آن شهر تهران مقصد اوست           برای دیدن احمدی و بوس!!

 

          تعجب میکند باراک در اینجا             که بیشتر از نیویورکنـد فشن ها!

 

         اوباما با خودش میگه چه جایی!           چقدر خر بودم ، هیلاری کجایی!!

 

       که از اول نبودم من با این ها           دیگـه پاتوق من هستش در اینجا!

 

                        

دیروز نتایج انتخابات آمریکا اعلام شد و باراک حسین اوباما با 303 تا الکترال پیروز انتخابات شد.

مبارکش باشه!




:: موضوعات مرتبط: , , اخبار , عکس , عکس طنز , ,
:: برچسب‌ها: طنز , عکس , اوباما , انتخابات , شعر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سعید در تاریخ : 1391/8/18/4 - - گفته است :
سلام

خسته نباشی از مطالبی که زحمت کشیدی برامون گذاشتی ممنونم راستی یه سری به من بزن یادت نره.
پاسخ: خواهش میکنم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: