برفتیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برفتیم
نوشته شده در 10 / 10 / 1389
بازدید : 543
نویسنده : امین (ره)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: مطالب , اطلاعیه ها , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
هالو در تاریخ : 1392/7/26/5 - - گفته است :
سلام داش/

با اجازه لینکت کردم!

(منظورم اینه که لینکم کن)




پاسخ: علیک سلام!

<-CommentGAvator->
شقایق در تاریخ : 1392/7/8/1 - - گفته است :
وبلاگ خییییییییییییییییییلی قشنگی داری به من حتما سر بزن
پاسخ: خییییییییییییییییییییییییلی ممنون

<-CommentGAvator->
mary joon در تاریخ : 1392/7/6/6 - - گفته است :
لینک شدی لینکم کن
پاسخ: تو هم لینک شدی (;

<-CommentGAvator->
fatemeh در تاریخ : 1392/7/6/6 - - گفته است :
سلام ...وبتون عالی بود ...دوس داشتین ب وب منم بیاین ...باخانواده ام بیاین مشکلی نی :دی
یه همچین ادم مهمون نوازی ام من ...خخخخخخخ منتظرم

<-CommentGAvator->
mary joon در تاریخ : 1392/7/5/5 - - گفته است :


سلام دوست عزیز از وبت خوشم اومد اگه با تبادل لینک موافق بودی خبر بده


<-CommentGAvator->
سونیا در تاریخ : 1392/6/31/7 - - گفته است :
تو خودتو خیلی باهوش فک کردی با این لینکی که کردی سطح هوشت معلوم شدلینکت خذف شده
پاسخ: به درک :D لینکت تصحیح شد!

<-CommentGAvator->
mary joon در تاریخ : 1392/6/31/7 - - گفته است :
سلام دوست عزیز از وبت خوشم اومد اگه با تبادل لینک موافق بودی خبر بده
پاسخ: نتونستم وبلاگت رو باز کنم!!!

<-CommentGAvator->
سونیا در تاریخ : 1392/6/30/6 - - گفته است :
سلام با اسم دوستان من در ادرسwww.esra.loxblog.com
پاسخ: لینک شدی (;

<-CommentGAvator->
سونیا در تاریخ : 1392/6/30/6 - - گفته است :
سلام دوست عزیز هیچ کدوم از تصاویر وبت باز نمیشه وچون کلیک راستو غیرفعاله من هم نتونستم باز کنم بهم سر بزن درضمن لینک کرد وبااجزت لینک خودمو ثبت کردم بای
پاسخ: از کروم و یا فایرفاکس استفاده کنی تصاویرو میبینی

<-CommentGAvator->
عـــــــــــــآقا سینا در تاریخ : 1392/6/30/6 - - گفته است :
بنرت رو برام بفرست
پاسخ: فرستادم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: