امان از دست بعضیا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
امان از دست بعضیا
نوشته شده در 23 / 12 / 1391
بازدید : 405
نویسنده : امین (ره)

 

آخه من چی بگم

نه شما بگین من از دست بعضی افراد چیکار کنم

 

طرف با 4 تا اسم مختلف اومده یه سایتو تبلیغ کرده

آخه به من چه ماه مارس گوگل میخواد چیکار کنه

 

واسه من خواننده هام مهم هستن، نه گوگل

 

دوست عزیزی که هرروز میای میگی سایت!(اولا سایت نه وبلاگ) خوبی داری و بعد تبلیغاتت رو میکنی و میری

میخواستم بهت بگم دیگه این کارو نکن

بخدا خسته شدم از بس نظر تبلیغات دیدم، از بس این حرفو تکرار کردم از بس ...

 

آخه تو که با نرم افزار ارسال پیام داری کار میکنی؛ هیچی ...






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: