کتاب فیس/بوک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کتاب فیس/بوک
نوشته شده در 19 / 3 / 1392
بازدید : 309
نویسنده : امین (ره)

 

 

سرفصل های این کتاب : 

فصل اول : آموزش کاربردی اولیه !

فصل دوم : نحوه اتلاف وقت در فیس/بوک !

فصل سوم : ترفندهای افزایش لایک !

فصل چهارم : شروع تدریجی اعتیاد و علائم آن !

فصل پنجم : چگونه در فیس/بوک محبوب شویم !

فصل ششم* : صفحه فیس/بوک طنزبلاگ !!!

فصل ششم : ترک اعتیاد فیس/بوک (بدون درد و خونریزی)

 

 




:: موضوعات مرتبط: , عکس , عکس جالب , عکس طنز , ,
:: برچسب‌ها: طنز , فیسبوک , عکس , کتاب ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ali در تاریخ : 1392/3/26/0 - - گفته است :
این مال رشته ی منه!!!

<-CommentGAvator->
کریستینا در تاریخ : 1392/3/22/3 - - گفته است :
خواهش امین حالاچراقلبت شکسته؟؟؟؟

<-CommentGAvator->
محمد در تاریخ : 1392/3/19/0 - - گفته است :
سلام رفیق وبلاگ توپی داری بخصوص همین مطلب من از توی لیست بروز شده ها اومدم بلاگت تو هم یک سر به وبلاگ من بزن و مطالبمو بخون و نظرتو مثل من بگو و با سرعت نور دانلود کن.اگرم خواستی منو لینک کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم

<-CommentGAvator->
طنزبلاگ در تاریخ : 1392/3/19/0 - - گفته است :
سلام طنز بلاگ خودم
من موسسه فرهنگی تفریحی طنزبلاگ هستم
خوش حالم شما هم طنزبلاگید ولی باید بگم با این که اپدیت هستید ولی امارتون خیلی پایینه
من بهت پیشنهاد می کنم در طنز بلاگ تبلیغات بکنی
برای این که به صفحه سفارش تبلیغات بری به ادرسwww.tanzblog.ir/page/ads برو
ممنون
موسسه فرهنگی تفریحی طنزبلاگ
www.tanzblog.ir


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: