نظر یکی از اعضا در مورد وبلاگ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نظر یکی از اعضا در مورد وبلاگ
نوشته شده در 1 / 4 / 1392
بازدید : 363
نویسنده : امین (ره)

 

این دوستمون به موضوع کاملا به جایی اشاره کردن. ازشون تشکر میکنم.

 

 

البته خودم هم به فکر این مشکل آمارگیر لوکس بلاگ بودم

 

 

خوشبختانه لوکس بلاگ در حال ایجاد تغییراتی در سرویس دهی خودش هست که امیدوارم این مشکل( عدم نمایش درست افراد آنلاین) در نسخه جدید حل بشه.




:: موضوعات مرتبط: عکس , مطالب , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
rezas2 در تاریخ : 1392/4/8/6 - - گفته است :
از وب من که بهتره بازدید امروزم 7 تعداد آنلاین 21

به منم سر بزن منتظرتماااااااااااااا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: