به ادامه مطلب نروید!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
به ادامه مطلب نروید!
نوشته شده در 15 / 5 / 1392
بازدید : 413
نویسنده : امین (ره)

همین اول باید بگم نباید میومدی

حالا که اومدی پس بمون

در ضمن تا افطار هم چیزی نمونده؛ فقط 4 ساعت!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و سورپرایز!

 

من که گفتم نیاید ادامه مطلب

حالا کو تا افطار!

 ما هم که تشنه و گرسنه :D

 



:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: عکس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
کریستینا در تاریخ : 1392/5/25/amin51 - - گفته است :
وای خوب که الان که اینارودیدم ماه رمضون نیست وگرنه سکته رومیزدم

<-CommentGAvator->
عطا ا. در تاریخ : 1392/5/16/3 - - گفته است :
دستم بهت میرسه دیگه. میدونم باهات چیکار کنم

اگه بگیرمت ...



پاسخ: شما به جرم تهدید در ملاعام تحت پیگرد قانونی قرار گرفتید!

<-CommentGAvator->
محدثه در تاریخ : 1392/5/15/amin51 - - گفته است :
واااای دوست دارم جیغ بزنما !!!!!

مردم آزارا

بهم سربزن
پاسخ: کجا سر بزنم؟ لینک نذاشتی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: